Artemis | ‘Phygital’ is de drijvende kracht voor een nieuwe…

‘Phygital’ is de drijvende kracht voor een nieuwe META-wereld.

21 apr

Georganiseerd door ARTEMIS GENT-EEKLO-OUDENAARDE

Lokale activiteit

Voor leden en niet-leden

Contact Katrien Reynvoet

Hoe kunnen we klaarstomen voor de allerbeste klantenervaring in het meta-tijdperk?

Door Carine Vaeremans.

Carine Vaeremans startte haar loopbaan bij Unilever, waar ze ruim tien jaar lang ervaring in customer development, marketing en onderzoek opbouwde. Na haar functie als business unit manager beverages, was ze nog actief in een aantal toonaangevende bedrijven waaronder Panasonic Energy Europe, Leonidas, Research International, Synoyate en Friesland Campina. Daarnaast nam Carine Vaeremans binnen de Unie van Belgische Adverteerders het voortouw in het uitbouwen van het experience center shopper marketing.
Carine is nu managing Director van Profacts uit De Pinte.

Profacts beantwoordt management- en marketingvragen van grote Belgische en internationale bedrijven op basis van kwantitatief en kwalitatief marktonderzoek, datamining solutions en neuro research.










De inschrijvingen voor deze activiteit zijn afgesloten sinds 21-04-2022.