Met veel plezier nodigen wij je uit in Nieuwkerken-Waas op woensdag 20 maart om samen met Carine Vaeremans te ontdekken hoe je samen met je klanten kan inzetten op een fantastische ‘customer experience’.
Hoe zorg je ervoor dat jouw klanten veel meer dan gewoon tevreden zijn over je product of dienst? Zo tevreden dat ze een promotor van je bedrijf worden?
- Hoe zet je als kleine speler optimaal in op een uitstekende klantenervaring?
- Hoe gaan andere bedrijven hiermee om?
- Kost het geven van een goede klantervaring (veel) tijd en geld?
Kortom: hoe kunnen we ons als ondernemer klaarstomen voor de allerbeste klantenervaring?
Carine Vaeremans, sinds 2017 CEO van full-service marktonderzoekbureaus Profacts, zet dagelijks in op strategisch advies voor toonaangevende bedrijven in tal van sectoren en dit onder andere rond het thema van customer experience. Voordien bouwde ze aan een doorgedreven sales & marketingervaring bij toonaangevende bedrijven zoals o.a. Unilever, Panasonic Energy Europe, Leonidas en Friesland Campina, .… In 2019 behaalde ze de Kwinta (Xelyo) Business Excellence Award. Ze houdt ervan bedrijfsleiders te mogen inspireren rond hoe zij in tal van domeinen het verschil kunnen maken voor hun klanten en medewerkers.
Naast deze niet te missen keynote worden we culinair verwend in Eetkaffée De Pavo. Na je inschrijving ontvang je een mail van ons om je keuze voor het hoofdgerecht door te geven. Je kan uit 3 gerechten kiezen. Aperitief met hapjes en koffie of thee met zoetigheden is ook voorzien.
We hebben een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Wacht dus niet te lang om je in te schrijven!