Uit Liefde voor de Klant! Els Dhaeze

04 mrt

Georganiseerd door ARTEMIS BRUSSEL

Lokale activiteit

Voor leden en niet-leden

Contact Artemis Brussel

Iedereen is dagelijks zelf klant, maar we blijken deze ervaringen soms te vergeten van zodra we in onze eigen werkomgeving komen.

Met haar keynote “Klanten trouw maken doe je zo” neemt Els Dhaeze ons mee in hoe een klant denkt, wat een klant verwacht, hoe je klanttevredenheid kan beïnvloeden en hoe je zo tot trouwere klanten komt alleen of met je hele team samen.

Met een diploma van handelsingenieur en MBA op zak, groeide Els Dhaeze snel door naar management en directieposities in diverse multinationals zoals P&G, ReckittBenckiser, Yves Rocher en Neuhaus.
Gedreven door haar natuurlijke passie om mensen te inspireren, te ondersteunen en anders te laten samenwerken, in combinatie met de uitdagingen en successen in de corporate wereld, bloeide haar liefde voor de klant.
Dit leidde tot haar eerste boek "Uit Liefde voor de Klant" en keynotes over klantgerichtheid, diverse opleidingen en het begeleiden van organisaties bij de transitie naar klantgericht denken en handelen.

https://elsdhaeze.com

Heb je zelf specifieke vragen?
Na de keynote volgt een korte Q&A sessie.
Als je zelf specifieke vragen hebt, stuur ze dan vóór 28 februari door aan artemis.brussel@gmail.com
Op die manier kan Els haar keynote nóg beter aanpassen aan onze noden…de sessie gaat tenslotte over klantgerichtheid.

Alle deelnemers aan dit digitale event zullen Els haar boek “Uit Liefde voor de Klant” t.w.v. 25 euro nadien toegestuurd krijgen.








De inschrijvingen voor deze activiteit zijn afgesloten sinds 04-03-2021.